Een heldere boodschap voor slechts 1 Miljoen euro …

Uiteraard gun ik mezelf als directeur nog wat bedenktijd … maar het onder de aandacht brengen van “mijn boodschap” aan een miljoenen publiek is toch wel enkele euro’s waard.

De boodschap is helder: mensen begeleiden bij verandering, richting hun doel, individueel en voor teams. Het aanboren van de eigenwijsheid is een wezenlijke strategie. Kwaliteit, eenvoud en plezier met diepgang zijn de kernwaarden.

Deze boodschap is vast en zeker binnen enkele minuten mooi en blijvend in beeld te brengen, paar mooie tekeningen van FreddiesIllustraties erbij … BINGO!

NB. de investering tijdens het WK Voetbal bedraagt slechts 200.000 euro voor 30 seconden vernam ik zojuist op TV. Mooie eigenwijze plek. Niet duur toch !?!?

Dit bericht is geplaatst in Bestuur. Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *